Στην Ελλάδα δεν υπάρχει κράτος, ενώ παρακράτος…

Oυφ, τη βγάλαμε καθαρή και με τη χθεσινή λιακάδα. Συγχαρητήρια στον κρατικό μηχανισμό.Κύριε Παυλόπουλε, πολύ γρήγορα ξεχάσατε ότι ολόκληρο το καλοκαίρι είσασταν «οι άνθρωποι που έβλεπαν τις φλόγες να περνούν».

Σε καμία άλλη χώρα του Βορείου Ημισφαιρίου δεν θεωρείται η ολιγόωρη χιονόπτωση ακραίο φαινόμενο. Αλλά, βλέπετε η χώρα μας δικαίως συγκρίνεται με την Ζιμπάμπουε. (Σύγκριση που μάλλον αδικεί την αφρικανική πρωτεύουσα).

Οι Αθηναίοι και τα κανάλια τους αντιμετωπίζουν την χιονόπτωση σαν επιδημία πανούκλας. Κλείνουν μαγαζιά, σχολεία, αεροδρόμια, δημόσιες υπηρεσίες και ανοίγουν μόνο τα νοσοκομεία! Για 5 εκατοστά χιόνι.

Μετά την «ξεφτίλα» να κλείσει το πιο σύγχρονο αεροδρόμιο της Ευρώπης με λίγες νιφάδες, εγώ αν ήμουν συγγενής του Ελευθερίου Βενιζέλου θα απαιτούσα την μετονομασία του. Ενώ αν ήμουν συγγενής του Ευάγγελου Βενιζέλου θα έκανα Όμιλο.

Ήρθε χθες ένας φίλος μου από την πρωτεύουσα και μου περιέγραψε με ρεαλιστικά ωμά λόγια το δράμα που έζησαν οι εντόπιοι. «Τι να σου λέω», μου είπε, «φρικτό θέαμα, να βλέπεις σε όλους τους δρόμους διάσπαρτα σπασμένα τακούνια από γόβες στιλέτο και σκισμένα καλσόν»… Μπρρ.

Κάτι τέτοιες μέρες η τηλεόραση επιβάλει την δικτατορία του αυτονόητου. «Ο πάγος γλιστράει», «απαιτούνται αντιολισθητικές αλυσίδες» , «καλύτερα να μην κυκλοφορούμε χωρίς λόγο», είναι μερικές από τις πολύτιμες γνώσεις που μπορείς να πάρεις.

Δεν ξέρω γιατί, πέστε με καχύποπτο, αλλά νομίζω ότι και η ΕΜΥ ενεπλάκη εμέσως στην Ζαχοπουλειάδα. Ή σωστότερα στην αντιζαχοπουλειάδα.

Μόλις το άκουσα στη ΝΕΤ.

Δημοσιογράφα: Κε Ζιακόπουλε, μπορούμε να πούμε ότι τα χειρότερα πέρασαν;

Μετεωρολόγος: Μπορούμε να πούμε γενικά ναι, αλλά και η σημερινή νύχτα θα είναι δύσκολη…

ΤΑ ΧΑΑΑΑΠΙΑ ΜΟΥ.

~ από gaios στο Φεβρουαρίου 19, 2008.

Σχολιάστε

 
