Αποκαλυπτικός διάλογος για τη νέα γρίπη

– Για πείτε μου, κυρία μου, τι συμπτώματα έχει το παιδί σας;
– Πυρετό και βήχα.
– Πόσες ημέρες;
– Τρεις μέρες τώρα. Αχ, γιατρέ, μήπως έχει νέα γρίπη;
– Δεν γνωρίζω κυρία μου. Αλλά τι σημασία έχει;
– Μήπως πρέπει να του κάνω εμβόλιο;
– Αν κόλλησε τον Η1Ν1, δεν κάνει πλέον τίποτε το εμβόλιο.
– Να το στείλω όταν πέσει ο πυρετός στο σχολείο;
– Καλύτερα όχι, να μην κολλήσουν τα άλλα παιδιά.
– Εμείς οι γονείς του τι να κάνουμε, δεν θα κολλήσουμε;
– Μπορεί και να την έχετε περάσει κιόλας χωρίς συμπτώματα.
– Μήπως να κάνουμε εμβόλιο;
– Αν θέλετε, κάντε, αλλά, αν την έχετε περάσει, τι νόημα έχει;
– Τότε να μην κάνουμε.
– Ναι, αλλά, αν δεν την έχετε κολλήσει, μπορεί να νοσήσετε.
– Μήπως μπορεί να μεταδώσω τον ιό στους συναδέλφους μου στη δουλειά;
– Μπορεί ναι, μπορεί και όχι.
– Να τους προτείνω τουλάχιστον να εμβολιαστούν;
– Μπορεί να τους έχετε ήδη κολλήσει, αλλά να την περνούν χωρίς συμπτώματα.
– Με το βήχα του παιδιού τι θα κάνουμε;
– Αν επιμείνει και μετά τις 3-4 μέρες, θα σας γράψω αντιβιοτικά.
– Για ποιον ιό, για τη νέα γρίπη;
–  Όχι, για τα άλλα στελέχη.
– Ναι, αλλά, αν έχει νέα γρίπη, θα το καλύψει;
–  Όχι, αλλά τότε θα ξέρουμε τι δεν έχει το παιδί.
– Μήπως να κάναμε πρώτα το τεστ και μετά να αποφασίζαμε για την αγωγή;
– Κυρία μου, το τεστ δείχνει αν το παιδί έχει ή όχι Α γρίπη. Αν βγει θετικό, δεν σημαίνει αναγκαστικά ότι έχει νέα γρίπη. Πρέπει μετά να κάνουμε και κυτταρικό τεστ.
– Ας το κάνουμε.
– Μέχρι να βγουν τα αποτελέσματα το παιδί θα την έχει περάσει τη γρίπη.
– Εν κατακλείδι, γιατρέ μου, τι να κάνουμε;
– Υπομονή, κυρία μου, υπομονή.
– Καλά, τι σας οφείλω γιατρέ;
– 60 ευρώ.
– Ορίστε γιατρέ μου.
– Ευχαριστώ.
– Απόδειξη;
– Αχ, λυπάμαι κυρία μου. Ξέχασα το μπλοκ των αποδείξεων στο σπίτι…

~ από gaios στο Νοέμβριος 29, 2009.

Σχολιάστε

 
