Νέες λέξεις, νέα ήθη

Ο βούλγαρος πρωθυπουργός άνοιξε το μπλόκο του Προμαχώνα. Ξέρετε πώς; Πλησίασε τον αρχηγό των αγροτών και του ψυθίρισε στο αυτί: «Την επόμενη φορά δεν θα έλθω εγώ, θα στείλω τη μαφία».

Δεν θα ανοίξουμε τα σύνορα για την πράσινη κυβέρνηση είπαν οι «μπλόκερς» του Προμαχώνα. Λέτε να είναι από αυτούς που ο Ψωμιάδης αποκαλεί… «στρουμφάκια»;

Στα «πρασινα φανάρια» οι αγρότες μοίραζαν λαχανικά, στη Θεσσαλία ρύζι. Αν περάσει κανείς και από τις δύο περιοχές μπορεί να μαγειρεύει για μέρες… λαχανόριζο.

Αθωώθηκε η δασκάλα που μάθαινε γράμματα σε μετανάστες. Τσ, τσ, τσ, δεν υπάρχει δικαιοσύνη σε αυτή τη χώρα. Μα δεν κατάλαβαν οι δικαστές ότι αυτή η κυρία… χαλάει την πιάτσα;

Μου έστειλαν με e-mail μερικές προτάσεις του «στιγματισμένου» για τον εκσυγχρονισμό και την επικαιροποίηση του καθημερινού λεξιλογίου και με χαρά τις αναδημοσιεύω, αφού πρόσθεσα βεβαίως και πολλά δικά μου:

• «Δε μπας να διαβουλευτείς λέω εγώ» ή «μη μου ζαλίζεις τη διαβούλευση».

• «Θα σου ανοίξω το σπρέντ».

• «Θα γίνει της Moody’s το κάγκελο».

• «Να χ… την αγορά σου» ή «σε ποια αγορά πιστεύεις;»

• «Είσαι και τελείως stage».

• «Σιγά θα σκίσεις καμιά απόδειξη»

*   «Θα σου κλείσω τον Προμαχώνα».

*   «Πατέρα ξέμεινα, κάνε μου μία… γονική παροχή».

*   «Έπαιξα στο στοίχημα το Άρης – Παναθηναϊκός άσο standard & poor’s».

*   -Που ήσουν μέχρι τώρα Γιώργο μου;
     – Στο μπλόκο της Τσιμισκή

*   – Μπαμπά, θέλω το χαρτζιλίκι μου…
   – Κομένη, δέχομαι πλέον μόνο… θεσμικά αιτήματα.

*   «Όχι στα μπλόκα της αστυνομίας κατά των φιλάθλων».

*   «Τα έχω τρία χρόνια με την Καίτη, αλλά τώρα πια με πιέζει να κάνω αναθεωρημένο πρόγραμμα σταθερότητας».

*   «Καλός ο Μπάμπης, αλλά δεν άντεχα άλλο. Έκανα… εθελούσια έξοδο».

*   «Μπήκε ο ληστής με μία μεγάλη σακούλα στην τράπεζα και φώναξε στους πελάτες: Δεν ζητώ την ανοχή, αλλά τη συμμετοχή σας».

*   Αν ποτέ αλλάξω το όνομα της στήλης, θα της δώσω ένα σοβαρό στιβαρό και μοντέρνο τίτλο: «Συμμετοχική διαβούλευση».

~ από gaios στο Ιανουαρίου 23, 2010.

Ένα Σχόλιο to “Νέες λέξεις, νέα ήθη”

  1. Τρομερό! 🙂 🙂 🙂
    [Δε βλέπω πουθενά την πράσινη ανάπτυξη …]

Σχολιάστε

 
