Η χώρα θα επιβιώσει. Οι πολίτες της όμως…

Εγώ είμαι 1,84, η γυναίκα μου 1,74, ο αδελφός μου 1.81… Φίλε αναγνώστη πάρε κι εσύ μέτρα για να διευκολύνουμε τον Παπακωνσταντίνου και τον… Μπαμπούλα.

Διότι με τα μέτρα που ανακοίνωσε η κυβέρνηση, το μόνο επάγγελμα που δεν πλήττεται- το αντίθετο μάλιστα- είναι του ιδιοκτήτη γραφείου τελετών.

Το μόνο πρόβλημα που θα έχουν οι νεκροθάφτες είναι που θα τους ξεμείνουν οι κάσες από μαόνι, καρυδιά και τηκ. Οι περισσότεροι πελάτες θα ζητούν να βιδώσουν απλώς χερούλια στη σορό του τεθνεώτος.

Εν κατακλείδι, το μόνο δίκαιο που βρήκα στα μέτρα είναι ότι… όλοι θα πεθάνουμε μια μέρα.

Έγραφα, χθες, ότι η περικοπή του 14 μισθού είναι βλακεία. Τελικά η ευφυία των κυβερνώντων μειώθηκε μόνο κατά 60%. 30% από τον 13ο και άλλο τόσο από τον 14ο.

Τα μέτρα τσάκισαν τους λεφτάδες. Ουφ, ευτυχώς που δεν πρόλαβα να παραλάβω το τρικάταρτο και το ιδιωτικό ελικόπτερο. Τελευταία στιγμή ακύρωσα την παραγγελία.

Όσο σκέφτομαι ότι η Γιάννα μπορεί να σταματήσει να κυκλοφορεί στην Αθήνα από αέρος και να μποτιλιάρεται με τη Lexus όπως οι υπόλοιποι θνητοί… σφίγγεται η καρδιά μου.

«Βρισκόμαστε σε πόλεμο», είπε ο Γιώργος. Εγώ ήδη άρχισα να ετοιμάζω βαλίτσες. Περιμένω από ώρα σε ώρα να κηρυχθεί γενική επιστράτευση.

Αυτός ο πόλεμος είναι όντως ασσύμετρος. Ο εχθρός βρίσκεται ανάμεσά μας και κατέχει όλα τα βαριά όπλα (off shore, καράβια, αεροπλάνα, ελικόπτερα, μετοχές…).

Ευχαριστημένοι δηλώνουν οι Ευρωπαίοι από τα μέτρα της κυβέρνησης. Ελπίζουν ότι τώρα και οι Έλληνες θα γίνουν σαν αυτούς… Εν δυνάμει αυτόχειρες.

Η Παπαρήγα κάλεσε το λαό να «σμπαραλιάσει» τα μέτρα στην πράξη. Δηλαδή, τι να κάνει ακριβώς, Αλέκα. Απεργία διαρκείας για να γλιτώσει ο Παπακωνσταντίνου και τον υπόλοιπο 14ο μισθό;

Το δράμα, φίλε αναγνώστη, είναι ότι ο Μητσοτάκης είπε ότι τα μέτρα αυτά δεν φτάνουν. Τι ελπίδα έχουμε ως χώρα να γλιτώσουμε τη χρεωκοπία;

Θα περίμενα κάθε ιερά μητρόπολη να δώσει από ένα στρέμμα από τα αμέτρητα ακίνητα που διαθέτει για τη σωτηρία της πατρίδας. Είμαι αιθεροβάμων ή μου φαίνεται;

~ από gaios στο Μαρτίου 4, 2010.

Σχολιάστε

 
