Τσιγάρο τέλος. Οι πίπες επιτρέπονται;

Ένα επίκαιρο μονόπρακτο:

– Γκουχ, γκουχ
– Εεεπ, τι βήχας ήταν αυτός;
– Στραβοκατάπια, κύριε αστυνόμε μου, στραβοκατάπια.
– Μπα, εμένα σαν τσιγαρόβηχας μου ακούστηκε…
– Όχι, σας ορκίζομαι, κύριε αστυνόμε μου, στραβοκατάπια.
– Για να ιδώ τα δάχτυλά σου. Χμ, γιατί είναι κίτρινοι στην άκρη ο δείκτης και ο μέσος;
– Μπογιατζής είμαι, κύριε πόλισμαν, θα ξέχασα να ξεπλύνω τα χέρια μου…
– Μπα, εμένα για νικοτίνη μου μοιάζει.
– Α πα πα πα πα. Ούτε που ξέρω τι είναι νικοτίνη.
– Για άνοιξε το στόμα σου. Κάνε αααα
– Αααααα…
– Πουφ, βρομοκοπάς σκόρδο…
– Σε πατσατζίδικο με συλλάβατε, κύριε αστυνόμε μου, τι θέλατε να μυρίζω. Λεβάντα;
– Καλά καλά, θα σε κρατήσουμε σήμερα στο τμήμα για εξακρίβωση στοιχείων και θα σε αφήσουμε το πρωί.
– Κύριε αστυφύλαξ;
– Ναι, τι άλλο θέλεις;
– Δεν βλέπω στο κρατητήριο τασάκι. Να ρίχνω τη στάχτη κάτω;

=================================

Νέα άκαπνη εποχή, λοιπόν, από σήμερα για τη χώρα, φίλε αναγνώστη μου. Θα κόψουν το κάπνισμα όλοι οι… παθητικοί καπνιστές.

Αλλά κι αν ένας original καπνιστής αναζητά μία ριζοσπαστική μέθοδο για να το κόψει έχουμε ΤΗΝ λύση. Να «καρφώνει» ο ίδιος στο 1142 τον εαυτό του. Κάποτε θα του τελειώσουν τα 50ευρα για πρόστιμα.

Αν καλέσετε τη ρουφιανογραμμή 1142 και δεν το σηκώνει κανείς, να επιμείνετε. Μπορεί απλώς η τηλεφωνήτρια να βγήκε έξω για τσιγάρο.

(Με συγχωρείς, φίλε αναγνώστη. Γράφοντας για το τσιγάρο χαρμάνιασα. Θα πεταχτώ στο καπνιστήριο και ξανάρχομαι).

Το νέο μέτρο θα δημιουργήσει μία νέα κατηγορία μπαρ. Το εσωτερικό τους θα είναι 10 τετραγωνικά και όλα τα τραπέζια θα απλώνονται σε 90 τετραγωνικά στο πεζοδρόμιο. Θα είναι δηλαδή… ημιυπαίθριος χώρος.

Αλήθεια, κυρία Μπιρμπίλη. Αν κάνει κάποιος έναν κλειστό χώρο ημιυπαίθριο, πρέπει να πληρώσει την αλλαγή χρήσης;

Το μόνο επάγγελμα που φέτος δεν θα αντιμετωπίσει καμία κρίση είναι αυτό του εισαγωγέα και πωλητή θερμαστρών εξωτερικού χώρου.

Έλα. 1142 εκεί; Έχω να καταγγείλω ότι στο ρεστοράν που τρώω παραβιάζεται κατάφωρα η υπουργική απόφαση της Ξενογιαννακοπούλου. Το μαγαζί σερβίρει απροκάλυπτα… καπνιστό σολομό.

Προφανώς, η Ξενογιαννακοπούλου δεν καπνίζει. Σίγουρα δεν πίνει κιόλας. Αν κάνει αυτό που συνήθως γίνεται μεταξύ ενός ποτού και ενός τσιγάρου, θα σας γελάσω…

~ από gaios στο Σεπτεμβρίου 1, 2010.

Ένα Σχόλιο to “Τσιγάρο τέλος. Οι πίπες επιτρέπονται;”

  1. […] This post was mentioned on Twitter by Tom, panwsk. panwsk said: Οταν ένα αστείο είναι καλό, γελάω, ακόμη κι αν είναι χοντροκομμένο ή σεξιστικό http://bit.ly/dpv1dI Δες το τελευταίο βομβίδιο, εξαιρετικό! […]

Σχολιάστε

 
