Ταξιτζήδες, απεργήστε… για πάντα


Οι ταξιτζήδες (ιδιοκτήτες) κήρυξαν απεργία διαρκείας. Αν δεν αποκλείουν τους δρόμους, τα λιμάνια και τα αεροδρόμια, η απεργία τους μπορεί να χαρακτηριστεί… κοινωνική προσφορά.

Ήδη σε κάποιους δρόμους έχει 2πλασιαστεί η ταχύτητα των ΙΧ γιατί δεν είναι κανείς μπροστά τους να σταματάει κάθε πενήντα μέτρα και να ρωτάει τον κόσμο που πάει, μέχρι να γεμίσει επιβάτες μέχρι και το πορτμπαγκάζ.

Κάποιοι Έλληνες ταξιτζήδες, από τότε που βγήκε το τραγούδι «πήγαινέ με όπου θέλεις ταξιτζή», νόμισαν ότι αυτός είναι ο νέος κανονισμός λειτουργίας.

Φυσικά, αναφερόμαστε στη μειοψηφία των κακών ιδιοκτητών ταξί, οι οποίοι όμως στιγματίζουν ολόκληρο τον κλάδο. Εξάλλου, εμείς δεν είμαστε με τους ιδιοκτήτες, αλλά με τους οδηγούς.

O πρωθυπουργός ενημέρωσε τηλεφωνικά τους πολιτικούς αρχηγούς ποια είναι η κόκκινη γραμμή στην αυριανή σύνοδο κορυφής. Μόνο που αυτή τη φορά είναι κόκκινη κλωστή (δεμένη στην ανέμη τυλιγμένη…).

Αυτή η ακατάσχετη «χρεοκοπολογία» έχει επηρρεάσει πλέον όλες τις εκφάνσεις της ζωής μας. Σύντομα θα ακούμε διαλόγους του τύπου:
-Μπαμπά, απαιτώ να μου αυξήσεις το χαρτζιλίκι
– Μικρέ, αν δεν μου μιλάς καλύτερα, θα σου συμβεί… πιστωτικό γεγονός.

-Μωρό μου, σε θέλω πολύ…
– Κι εγώ σε θέλω, αλλά τώρα δεν μπορώ…
– Τι έγινε, Μπάμπη, πάλι «πονοκέφαλος» έχεις;
– Όχι, δεν άκουσες στις ειδήσεις; Μου έπεσαν τα… σπρεντ.

– Κύριε Καραμήτρο, μου χρωστάτε τρία νοίκια και χθες σας είδαν στα μπουζούκια να πετάτε με τις αγγαλιές γαρδένιες στην τραγουδίστρια.
– Δεν έχω να σου δώσω ούτε ευρώ.
– Μόνο για το νοίκι δεν έχετε χρήματα.
– Και γιατί απορείς; Έχω υποστεί… επιλεκτική χρεοκοπία.

– Αληθεύει ότι τα cds θα μπουν και στον ΟΠΑΠ;
– Φυσικά. Είναι έτοιμη και η διαφήμιση: Χρεοκοπία – Ελλάδα 1-0. Τόβλεπες… Τόπαιξες;

– Γιατρέ, έχω πρόβλημα στις συνευρέσεις με την γυναίκα μου. Εγώ τα δίνω όλα κι αυτή διαβάζει απαθής την εφημερίδα της. Μεθαύριο έχουμε επαίτειο και της χρωστάω μία φλογερή νύχτα.
– Κι εγώ τι να σας κάνω;
– Να, έλεγα μήπως να μου κάνατε μία… επιμήκυνση του χρέους.

 

 

~ από gaios στο Ιουλίου 20, 2011.

Σχολιάστε

 
